דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל המידע על טבעות כסף! 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1740 פעמים ]


אין ספק שטבעות הכסף, הן מסוג התכשיטים שאף פעם לא נס ליחם, או שאי פעם עתידיים לצאת מהאופנה. למעשה, התכשיטים העשויים מכסף, ובתוכם הטבעות, הם תכשיטים איכותיים ויוקרתיים, אך לא יקרים מאוד, כדוגמת תכשיטי זהב או יהלומים. כך שרכישת טבעת מכסף, היא בהחלט אפשרית לאישה המעוניינת להתחדש ולגוון מדי פעם, ולא חייבת להוציא הון בשל כך.

חומר הכסף, הוא למעשה יסוד כימי מתכתי, שמופיע בטבע בצבע לבן בוהק. אולם, מאחר והכסף הטהור, הוא למעשה חומר רך וגמיש, ויכול להינזק בקלות, משלבים אותו יחד עם מתכות אחרות כגון נחושת, על מנת ליצור ממנו כלים ותכשיטים מיוחדים, שיהיו עמידים ושימושיים.

בחירה בטבעות כסף , היא בחירה בתכשיט אופנתי, צנוע, אך מכובד מאוד. בשוק קיימים מגוון סוגי טבעות כסף. ניתן למצוא טבעת עדינה, שמיועדת לבחורה סולידית, שקטה ומוצנעת שלא אוהבת תשומת לב מיוחדת. לעומתה, טבעת כסף עבה ובולטת, תתאים לבחורה שאוהבת להיות דומיננטית, לבלוט ולהדגיש את הייחודיות שלה. כמו כן ניתן למצוא טבעות כסף משובצות אבני חן צבעוניות, או חרוטות בפסוקים ואותיות קבליות, שהן אותיות קדושות מהקבלה, שיש המאמינים שהם שומרות ומגנות על העונד אותן.

בישראל, שוק תכשיטי הכסף מוערך בכ 500 מליון דולר, ויש רשתות ידועות שמתמחות במכירת תכשיטים אלו, עם דגש על טבעות הכסף. על מנת לזהות טבעת כסף אמתית ואיכותית, מסמנים אותן בישראל בחריטת סמל בצורת רימון, ולידו המספר 925 שמסמל את האיכות הגבוהה של החומר. מעצבים בארץ אוהבים לשלב את חומר הזהב בטבעות הכסף, ומייצרים טבעות אופנתיות, איכותיות וקלאסיות.

אין ספק שגם בקרב קולקציית התכשיטים של המין הגברי, טבעות כסף לוקחות מקום עיקרי. בעיקר גברים צעירים אופנתיים אוהבים ללכת עם טבעות כאלו, אך בהחלט לא רק. בדרך כלל אצל גברים מדובר בטבעות מעוצבות במראה גברי, וגס יותר מאשר טבעות הנשים, ומכילות חריטות של פסוקים או אותיות שונות.

על מנת לשמור על טבעות כסף מבריקות ונאות, יש לשמור ולהקפיד על מספר כללים. לא הרבה יודעים אך אחוזי הלחות בארץ גורמים לטבעות לאבד את הברק שלהם, ולכן יש להסיר אותן מהידיים לפני מקלחת  אוהדחת כלים. בנוסף לכך, בשל הלחות שבאוויר, שעלולה לפתח קורוזיה על הטבעת, יש לשמור את טבעות הכסף בתוך קופסה סגורה מרופדת, ולא להניח אותה כך סתם חשופה. כמו כן אין לענוד את טבעת הכסף לאחר שמורחים קרם ידיים, על מנת להימנע מחמצון הטבעת והשחרתה.  אחת לתקופה, יש לנקות את טבעות הכסף, באמצעות קצת מלח מדולל במים או בסודה לשתייה, ולא בחומרים מיוחדים להברקה, שכן הם יכולים לפגוע בטבעת. יש להשרות את הטבעות בתמיסת המים עם המלח מספר דקות ולאחר מכן לנגבן במטלית יבשה. כך ניתן לשמור על טבעת הכסף, מבריקה ואלגנטית לאורך זמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב